Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

antonn
Deltagare

Ikväll så blev bilen äntligen bogserad till svetsning! Eventuellt hade han tid att svetsa imorgon.. Kanske blir den klar innan augusti är över?

Bjuder på en bild:

Det är kanske svårt att tro men jag är riktigt nöjd med den här bilen! Den enda rosten är just på ena länkarmen annars är den extremt fin i karossen.
Tror inte jag kommer hitta en og900 i det här skicket till samma pris igen så den här får jag fan inte sälja när den är ”klar” :ID

Blir svetsningen klar imorgon och jag har en jävla tur att inget strular och att inga delar saknas så blir det provstart senast söndagkväll!

/Anton

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng