Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter

antonn
Deltagare

Första provturen avklarad!
Bilen gick som en påse skit första rundan, dog vid korsningar och gick på grundladd men efter ett par repor så verkar Trionic 5 fattat galoppen!
Det är mycket kvar att åtgärda innan den går som den ska, diverse läckage osv. Tror inte den går så mycket bättre än min original 900S -92 just nu .
Bilen är SJUKT tight! Om man tycker svampiga bromsar, slapp växelspak och klonkande avgassystem är tight :mrgreen:

Bjuder på ett par bilder men den är några tvättar och poleringar kvar innan den ser någorlunda ut 😆

Lite hög fram efter ha stått på pallbockar men den sätter sig snart hoppas jag!
Jag har som sagt en hel del att göra innan den plockas fram till våren men sakta och säkert så blir det nog bil av den tillslut 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng