Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Startproblem

Forum Övrigt Projekt / Min bil Körsbärsröd 900S -90 – Motorbytet fortsätter Sv: Re: Körsbärsröd 900S -90 – Startproblem

antonn
Deltagare

Gjorde rent jordpunkten till växellådan idag – alltså är alla fina nu men ändå samma fel: klick!
Blev fundersam om startmotorn verkligen fick ström så jag testade på det högst vetenskapliga viset genom att jorda 13:s nyckel mot plåten när jag skruvade bort strömkabeln från startmotorn – jag hade alltså glömt rycka batteripolerna..
Kan försöka skylla på att jag var trött, och bakis men jag var nog bara stressad och slarvig 😳

Alltså fick den ström och då tänkte jag plocka stiften för att se om den gick runt med lägre komp, skulle kollat stiften tidigare:

Vad tror ni, har jag hittat felet? 😆 Jag hade fel när jag sa att motorn va stum men det är då inte långt ifrån!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng