Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

Forum Övrigt Projekt / Min bil Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….? Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

hotrodder
Deltagare
Björn Holmström wrote:
Tror inte det blir någon form av Träfiber här, Julle har nog inte planlöst och helt otänkt tagit bort någonting utan att ha en ”Plan”.

JAJJAMENSAN!!! -Här är allt planerat in i miiiinsta detalj- :whistle: Som Charles Ingvar Jönsson skulle sagt…

Dicst wrote:
LIK? 😮 Hördu, jag har svetsat upp en 57:a som var fruktansvärt mycket sämre än det där. Slösa inte kapskivor nu…. :crying: Behöver du sidoplåtar till 93 så har jag ett par liggandes.

JODÅ… det kan han visst det :angel:
Jättemycket tack för erbjudandet men för att vi ska hålla känslorna någorlunda i schack:duck: så ska jag beraätta en hemlis bara för dej 😉
Liket är sedan länge inplanerat i en riktig rysare :confused: å alltså inte bara i ”fyran”
Men lova nu!… Att inte berätta detta för någon 😀

Hej å hå blev bra drag i tråden nu så därför bjussar jag på en liten [size:14pt]UPDATE!!! [/size]

Kikar bakåt i tråden, mina anteckningar och bilder och nu har vi alltså kommit till MÅNDAG…

Donator 92´an var helt kass i golvet och balkar. I sparklådorna satt det inmonterade och fastbultade gigantiska vinkeljärn för att karossen inte skulle säcka ihop. Innerskärmarna bak är bokade av tidigare ägaren och jag ska diverse mer vitala karossdelar. Ingen mekanik kommer att skrotas, husbilen behöver en del saker osv. så ingen behöver vara orolig. Vi kan säkert dra igång en jättesandlåda här om vad som är värt att bevara, renovera osv. men den varken tänker jag eller vill jag ha i den här tråden…
FÄRDIG DISSKUTERAT!!!

Henning är inne på rätt spår, sidopanelerna var bokade till ”Fyran” men hans övriga teorier hänger mera löst kan jag säga…

Efter nittiotvåaslakten var det så dags för inpassning av sidopanelerna som har samma form som 93´ans dito. Vän av ordning undrar givetvis varför jag inte använder mej av dessa utan tar 92´ans men se det är en annan historia *ler elakt*

INTE MISSA!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng