Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

Forum Övrigt Projekt / Min bil Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….? Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

hotrodder
Deltagare

Tjoho… bara finmekat, fört en jävla massa liv och dammat ner verkstan igen. Inga storverk alltså, däremot har jag förberett en kommande rysare *ler* som ska sjösättas inom kort, å den mina saabvänner… den blir ball.

Update!

Så var fyran snudd på helt renplockad…

Slipat rent lite i skuffen…

Och dragit av resterande färg på andra sidan.

Sen nu när framvagnen är helt borta så kom jag åt att laga styggrostskadan i undre länkarmsfästet. Några småhål längre bak mot torpeden försvann i samma veva och nu är det bara en pyttisskada på andra sidan. Så det börjar dra ihop sej mot ytbehandling *spännade* i alla fall inomhus. Ball färg finns redan i tre? olika burkar… *hum* FYRA om man nu ska vara riktigt exakt. Varsågod å börja spekulera *skratt*

Kommer mera.. INTE MISSA!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng