Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

Forum Övrigt Projekt / Min bil Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….? Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

chakka
Deltagare

Inget att be om ursäkt för! Även som inbiten 96-ägare håller jag fullständigt med, panoramabakrutan med tillhörande elefantöron är kanske inte Saabs mest lyckade designidé genom tiderna. 93 är enligt mig Saabs vackraste modell (om man inte räknar Sonetterna) genom tiderna. Tänk om man kunde få tag på en sådan med en sen 96:as modernare mekanik och mysmullriga V4.

Väntanu…

Nåja, är lite för skumögd efter ett 17-timmars arbetspass med rallyt för att ha egentligen någon åsikt om den lilla bakrutan. Men som 96-ägare har jag ju å andra sidan alltid tyckt att 92- och 93-bakrutorna varit förhållandevis små och nätta.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng