Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

Forum Övrigt Projekt / Min bil Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….? Sv: Re: Kvalificerat vansinne, så elakt gjort mot….?

chakka
Deltagare

Med den pyttelilla bakrutan hade du iofs fått plats med tanklocket mellan rutan och luckan. Det hade antagligen varit mer praktiskt…

…men antagligen inte lika snyggt! Och måste allt vara så praktiskt hela tiden?

Hotrodder wrote:

Jag var ärligt talat lite skeptiskt till den pyttelilla bakrutan, men med bakluckan på plats blev det riktigt fina linjer på Saaben! Det är ärligt talat lite frestande att försöka sig på att lägga igen panoramabakrutan på -68:an, men jag misstänker att den bredare 96-bakdelen ändå kommer se lite klumpig ut. Och i vilket fall som helst borde jag antagligen fokusera på det som måste göras på den innan jag börjar drömma mig bort alltför mycket.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng