Sv: Re: Laddluftkylare og900 cabriolet EP (S) AC

Forum Modellspecifika forum OG900 Laddluftkylare og900 cabriolet EP (S) AC Sv: Re: Laddluftkylare og900 cabriolet EP (S) AC

turbocab
Deltagare

Smaken är ju olika ,men jag tycker nog trådskaparen gör helt rätt. En og900 cab låter helt underbart original, med 3″ blir det för brötigt när man cabbar ner och smyger omkring. Man vill ju höra småfåglarna också. Och vridmomentet en S ger räcker gott för cabbande. Ok, jag har i sanningens skruvat lite APC i min T16cab 1990, men hade grejorna inte suttit i från fabriks så vettefasen.

Dock är trimtipsen mkt bra, men bör appliceras i en vanlig Turbo, inte Cab – tycker jag. Och ja, det är plötsligt stor STCS varning på denna tråden…. 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng