Sv: Re: Låga mätarställningar på 99 / 900

Forum Modellspecifika forum 90/99 Låga mätarställningar på 99 / 900 Sv: Re: Låga mätarställningar på 99 / 900

jean
Deltagare

Min vägmätare går emellanåt klockrent, men sen kan den ”sacka”, senaste turen på 20 mil, visade mätaren 14 mil. Så har jag haft det på mina fyra senaste 99 / 900:or. Jag har ju som jag skrivit provkört flera med antingen stillastående mätare eller ”sackande” mätare. Att de flesta 99:or gått så lite för att det bara är pensionärer som haft dem, det köper jag helt enkelt inte. Jag tror heller inte att nån skruvat mätare, bra att man ”glömt” att mätaren sackat eller stått still en tid. Eller om den bara ”sackar” så kanske man inte tänker på det överhuvudtaget.

Nåja, nog sagt om detta, det verkar ju gå att fixa på ett rätt enkelt sätt om jag förstått det rätt, går det att limma ihop snäckdrevet eller?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng