Sv: Re: Låga mätarställningar på 99 / 900

Forum Modellspecifika forum 90/99 Låga mätarställningar på 99 / 900 Sv: Re: Låga mätarställningar på 99 / 900

jean
Deltagare

Jag har också ägt en massa 99 or och för 10 år sedan funkade givetvis alla dessa trippmätare. Jag får väl konstatera att jag haft en förtvivlad otur, och i förra veckan provkörde jag även denna, http://www.blocket.se/vi/17163644.htm?ca=17_s ,en enägarbil i Örebro, den vägmätaren stod även den stilla, trots ”höga” 18000 mil. Inte bara lågmilarna överlever, så enkelt är det, skick och skötsel avgör även det. Nåja, nog om detta, jag får hänvisa till ”otur” då jag ju verkar ha detta i parti och minut i och med att samtliga mina senaste 99/900 av tidiga år haft stillastående eller ”släpande” mätare.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng