Sv: Re: Lågt GLT og900 t16 / laddar dåligt överlag.

Forum Modellspecifika forum OG900 Lågt GLT og900 t16 / laddar dåligt överlag. Sv: Re: Lågt GLT og900 t16 / laddar dåligt överlag.

nylen
Deltagare

Jag har ej gjort mätning under körning, bara på tomgång med lite varvning. Inget laddtryck asså.

Pratade med en mekaniker på Saab verkstad idag och han sa att om den visar 3bar vid tomgång utan vakuumslang borde den funka ❓

Då jag mätt trycket vid tomgång så är det ju -0,6 i insuget så då borde 2,4bar stämma? eller?

Jag får väl helt enkelt tejpa fast mätaren på rutan och ut och provköra och se hur den beter sig då.

Du säger att försiktigt kolla om den klarar hålla trycket till en viss belastning, hur ska jag göra detta? trycksätta den externt?

Vad har pumpen för specifikationer då? Hur mkt flöde ska den ge samt tryck? tänkte om jag skulle mätta innan BTR’n också isf.
Samt med spänningsmatning menar du till pumpen?

Är det bara en pump (den som sitter i tanken) lr finns det nån till?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng