Sv: Re: Lite ”in car video” från Kullingstrofén 2011

Forum Övrigt SSR Lite "in car video" från Kullingstrofén 2011 Sv: Re: Lite ”in car video” från Kullingstrofén 2011

kjellboget
Deltagare

Du har helt rätt Erik. Skriver på svenska då min engelska är dålig.
Vi har testat att köra utan att sladda för mycket (bromsa o styra och behålla farten) och tiderna har blivit betydligt mycket bättre, MEN ack så tråkigt. Folk säger att vi kör som om bilen var bakhjuls driven. Jag tävlar för att det är jäkligt roligt ”när skrotet håller” och då vill jag åka överstyrt med full sladd, fast det inte är lika säkert = inget att ta efter.
Filmerna du refererar till är lite tråkiga. Vi hade ingen komp på en cylinder då avgasventilerna slagit in sig samt att en bärarm gått av bak. Men vi kanske kommer tillbaka i rally svängen och då med ny underdel i msr motorn, och då jäklar kommer vi att åka baklänges 😀

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng