Sv: Re: Min 99CC med 900 motor käkar tändmoduler…

Forum Modellspecifika forum OG900 Min 99CC med 900 motor käkar tändmoduler… Sv: Re: Min 99CC med 900 motor käkar tändmoduler…

gurkodlarn
Deltagare

Hej Johannes! Bilen har ställbar tändning! Har fått lite olika förslag på vilket system den har. Han som byggt bilen hävdar att det är ifrån en 900s, vilket i mitt huvud innebär lucas. Andra hävdar att jag har från en t16 upp till 88, vilket jag fattar som är LH-jetronic.

Hur ser jag enklast som vilket är vilket? Jag är rätt ny i 900svängarna. Har mest grejat med v4a innan.

När det kommer till effekt så skäms den inte! :race sitter för närvarande lättat svänghjul och rullar på etanol på sommarhalvåret. Nöp även en portad 2.3 topp som var till salu här på forumet som ska på inom kort 🙂 fattas bara kammar från en 84-86 turbo :wrench

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng