Sv: Re: ng900 stolar i og900?!

Forum Modellspecifika forum OG900 ng900 stolar i og900?! Sv: Re: ng900 stolar i og900?!

boss_time
Deltagare

Ser riktigt skönt ut! 🙂 Ska ju byta (Ă„tminstone) förarstolen i min röding men jag tĂ€nker nog hĂ„lla mig till saab-stolar.. frĂ„gan Ă€r om man ska bevara originallook och köpa og900 skinninredning eller gĂ„ pĂ„ komfort och köpa 9000 skinnsĂ€ten, svĂ„rt val.

Helt OT frĂ„ga, men varför har tex din bil de dĂ€r dörrsidorna, ser annorlunda ut jĂ€mfört med min 91 og900s tex pĂ„ bilden hĂ€r nedan. Om jag hittar en sĂ„n inredning som du har pĂ„ skroten, gĂ„r det att byta dörrsidorna dĂ„ trots att handtaget sitter ”omvĂ€nt”? Tycker sidorna med det stora svarta handtaget Ă€r snyggare.

Genom att fortsÀtta anvÀnda denna webbplats godkÀnner du anvÀndandet av kakor. mer information

Dina kakinstÀllningar för denna webbplats Àr satt till "tillÄt kakor" för att ge dig den bÀsta upplevelsen. Om du fortsÀtter anvÀnda webbplatsen utan att Àndra dina instÀllningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan sÄ samtycker du till detta.

StÀng