Sv: Re: Nya forumet

emul
Moderator

Nu förstår jag inte. Tror jag.

Du klagar över att du inte kommer in på forumet. Men du skriver i forumet. Det får mig att tro att du är på forumet. Jag tror att jag missar något. Kan du förklara lite närmare?

Lösenord och annat trams? Vad är annat trams? Lösenord tycker jag personligen är ganska vettigt så att inte någon kan logga in som dig utan att använda lösenord. Det skulle ju kunna göra att man skrev en massa saker under ditt användarnamn. Det vore ju lite riskabelt!

Och sluta nu tjata om att det andra var bättre. Det var det inte. Acceptera att det är här vi är och ju mer du eller någon annan gnäller om det desto mindre intresserad av att hjälpa till och förklara blir jag. Enkelt.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng