Sv: Re: Nyheter om 900klubben.com

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Nyheter om 900klubben.com Sv: Re: Nyheter om 900klubben.com

M.Broberg
Deltagare

@AD55 wrote:

@M.Broberg wrote:

Jag tror det blir bra att saabklubben går in och tar över. alternativet verkar ju tyvärr vara total nedläggning så.

Jag är inte ute efter bråk –
men vad är det som skulle luta åt ” total nedläggning” 🙄

För att du och ”jocke” inte orkar bära upp forumet kanske 🙄

jocke har letat ersättare som kan ta över i flera månader nu. Nackdelen kommer i att det krävs ett egenintresse för att utveckla klubben och inte bara driva vidare den.

Jag har också ett gott stormigt privatliv vilket jag anser gör mig till en dålig ägare av sidan. andra har inte tid eller energi, eller kunskaper. det finns många anledningar.

@AD55 wrote:

Vet du –
jag är egentligen en ganska snäll kille

….

Jag var moderator ett tag –
men tydligen passade det inte vissa här,så jag fick veta av Jocke ”bakom min rygg” att jag var för ”effektiv” för forumet –
gissa om det kändes som en kniv i hjärtat ………

Jag hade,och har egentlige bara haft dom bästa intentionerna för detta forum –
men när folket går bakom ryggen
(nej det var inte du)
gissa om det svider lille du………..

jag har inte sagt att du är en allt igenom ond människa. (allt är inte svart o vitt)

bara det att du har agerat felaktigt och inte lagt band på dig. iaf det jag har sett här.

Och det är förståeligt med tanke på allt. ja. men det gör inte det automatiskt acceptabelt. jag anser att upprepade övertramp kan ha förmildrande omständigheter. men till slut räcker inte dom.

och JA! jag vet att du har dom bästa intentionerna. men det räcker inte alltid hela vägen.

jag kan inte alls förstå hur det känns att bli nerputtad sådär om man inte får förvarning eftersom jag aldrig vart utsatt för det.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng