Sv: Re: Nyheter om 900klubben.com

Forum Klubbinformation Styrelsen informerar / Hemsidan Nyheter om 900klubben.com Sv: Re: Nyheter om 900klubben.com

ad55
Deltagare

Kvittar vad du än skriver från nu och till slutet Broberg –
vi är antalet här nere som läser din svar ändå.
Även om du kanske inte personligen tolkar dom som svart o vitt –
ja så är vi flera som läser dom som så…..

lär av din läxa som även vi andra får göra framöver.

Du klagar på mitt agarende och mitt sätt att uppföra mig –
jag heter tyvärr inte Walle,men känner mig inte långt efter honom –
skillnaden mellan honom och mig är bara att jag inte haft lustan att ta mitt liv.

Jag har dock varit med om ett X som försökte ta sitt liv –
”tyvärr” misslyckades hon med det,hamnade i rullstol
och kom sedan på den brilianta iden efter rehab att kräva full vårdnad om den gemensamma dotter vi har….
Jag orkade inte bråka med hon,så det fick hon.
För 6 mån sedan gick min pappa bort,jag hade aldrig någon bra pappa/son relation med honom –
och så stod man plötsligt där 😮

Så Broberg – varför skulle inte kubben eller SSK kunna förlåta mig –
med Walle var det tydligen inga problem flera gångar om 🙄
Vad är skillnaden på honom och mig ❓

Vad du sedan tror om Sulo eller inte –
men i ärlighetens namn,så vet du inte ett endaste skit om varför jag har blivet bannad på SSK eller inte ❗
Så försök håll en högre nivå på dina inlägg/svar tack.
(vill sulo ta den diskution är han välkommen)

Vet du –
hade jag bara haft modet,så hade jag gärna fråga Jocke om att ta över 900 klubben –
men tyvärr så har jag råkat lite i ”onöd” ett par gångar,något du inte alls har med att göra.
Sedan har jag tyvärr inte heller den expertis om fodras för att driva ett forum 😳

Innerst inne, så brinner jag 1000 gångar mera för denna bil/detta forum än vad du gör –
lite lustigt så körde jag faktisk en OG 900 Turbo medan du gick runt i blöjor 🙄

Hade det stått till mig,så hade vi haft en garageträff hos mig minsta 2 ggr om året –
där det hade varit både grillat och tävlingar samt annat på allt trevligt man kunne haft i OG 900 andan.
(Du har jo själv närvarat här,var det faröigt)
För ser du Broberg –
efter mit X fick full vårdnad om våran dotter,så har jag egentligen bara min bil ( OG 900 ) kvar och detta intresse kvar –
Men ändå inte eftersom jag skall användas exempel i hur man blir bannad.

Så,ta du till din fega variant och återigen banna mig –
samt radera samtliga inlägg.
Dock bör du vet att jag har sparat allt så jag kan redovisa för dom av mina vänner som kanske har frågor eller undra sig…….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng