Sv: Re: Nyheter om 900klubben.com

    februari 15, 2014 at 15:03 #197533

    @Beeos wrote:

    Möjligheten att ta över driften av forumet har funnits öppen för alla länge. Joakim har aviserat sedan en bra tid tillbaka att någon annan fick ta över.
    Jag kan tycka att det varit riktigt bra gjort av Joakim att hittills driva forumet för medlemmarnas skull utan att själv egentligen ha något intresse/tid kvar.

    Själv har jag för dålig kunskap om hur driften av ett forum går till. Så det kanske inte är så dumt att det slås ihop med erfarenheter och kunskapen som finns på SSKs forum.
    För övrig kommer 900klubben ha en egen liten del av SSKs forum. Förhoppningsvis så kan samtliga hålla kontakten där.

    Ja precis som du skriver så har jag varit öppen för andra lösningar sedan länge(är nog t.o.m. år sedan jag nämnde det för första gången).

    Jag tror det blir väldigt bra, nu får klubben lite “nya muskler” bakom sig och kan istället leva vidare.
    Det går ju självklart bra att hålla kontakten på 900klubbens del av forumet och att t.ex fortsätta köra träffar i egen regi.

    Det är ju även fritt att engagera sig i SSK och verka för att 900:orna får mer uppmärksamhet för den som känner att de skulle falla i glömska där.
    Jag har ju svårt att tro att den nya lösningen får mindre uppmärksamhet än vad den nuvarande har fått. Jag borde ju dessutom veta, det är ju jag som har misskött denna 😉