Sv: Re: Nyheter om 900klubben.com

    februari 11, 2014 at 19:36 #197489

    Helt rätt där, Joakim. Svenska Saabklubben har nu fått kontroll över domän och webbhotell för 900klubben.se och vi kommer att påbörja en ihopslagning av detta forum med vårt forum (http://forum.saabklubben.se) här inom kort.

    Ihopslagningen ska nog gå väldigt bra. För en tid sedan slog vi ihop vårt gamla forum, med 150k+ trådar m.m., med vårt nuvarande forum och det gick riktigt bra. Så vi kan detta. 🙂

    Det som sker härnäst, det är att vi ska informera användarna i respektive forum samt testa ihopslagningen (jag testar detta i en separat servermiljö). Vi vill t ex se till att dubletter av konton (om man har samma användare både här och hos Saabklubben) slås ihop rätt och lite annat.

    Först när jag är säker på att allt kommer går bra så sker den faktiska ihopslagningen.

    Tanken är att alla trådar och inlägg (samt användare) från 900klubben.se ska kombineras med befintliga (motsvarande) kategorier i Saabklubbens forum. Utöver detta så kommer vi även att skapa en särskild kategori för 900klubben, dit domänen 900klubben.se kommer att pekas. Så kan ni fortfarande hålla lite extra kontakt med andra användare från detta forum.

    Om ni har några frågor, tveka då inte att höra av er antingen här eller via e-post till mig på webbmaster@saabklubben.se.