Sv: Re: Nyheter på hemsidan och forumet

Forum Övrigt Off Topic Nyheter på hemsidan och forumet Sv: Re: Nyheter på hemsidan och forumet

phermansson
Deltagare

Men snälla… det är väl klart att vi har en uppdaterad medlemsförteckning, hur skulle det annars se ut?

Som ni nog vet har vi för ett tag sedan ändrat i ansvarsområdena och fått en särskild medlemsansvarig. Alla registeruppgifter ni behöver kan ni få av David på @saabklubben.com”>medlem@saabklubben.com.

Det vi inte har idag är en fungerande rutin för att regelbundet föra över data från det officiella medlemregistret till databasen på nätet. Jag började med detta projekt med den tidigare medlemsansvarige (kassör Mats), men vi hann inte klart. Sedan har David haft en del besvär med att få igång rutinerna för medlemsutskick och annat, och har prioriterat detta. Själv har jag också haft en del att stå i, och först nu den senaste veckan har det börjat bli lite mer tid och ork över till det ideella arbetet.
Så mitt mål är att ha en väl fungerande matrikel på nätet igång under våren. Men det tar tid att fixa sånt här, vissa verkar tro att ’det är bara att fixa’. Men det går ju tyvärr inte alltid att sätta Saabklubbsarbetet högst på dagordningen, då blir både uppdragsgivare och familjemedlemmar lätt irriterande…

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng