Sv: Re: Nyköpt og900 T16 – Stulen och återfunnen :-(

Forum Övrigt Projekt / Min bil Nyköpt og900 T16 – Stulen och återfunnen :-( Sv: Re: Nyköpt og900 T16 – Stulen och återfunnen :-(

mr gear
Deltagare

@joH900 wrote:

Jävligt tråkigt och bli av med bilar, men kul att den kom hem igen!

Kanske har endel som du behöver, hör av dig när du ”inventerat” så kollar jag.

Ja jädrigt surt 🙁
Det lär väl bli lite smått och gott som behövs för att återställa den någorlunda, har varit på verkstaden och tömt ur den på pundarnas skit och kollat över skadorna lite noggrannare så jag har någorlunda koll – får invänta försäkringsbolagets bedömning innan jag börjar köpa på mig det jag behöver bara – men sen kommer jag höra av mig, var så säker! 😀
Just nu är jag mest orolig för eventuella mekaniska skador eftersom jag inte kunnat köra den efteråt, men kopplingen gnisslade och gick riktigt trögt att trampa, förhoppningsvis bara luft eller slaven då den känts liiiite sån innan också, förra ägaren bytte huvudcyl i höstas…
Resten är inga enorma problem att åtgärda så som det ser ut, det enda jag har svårt att åtgärda själv är skadorna på dörren vid låset samt ett jack de lyckades göra i framkant av passagerardörren.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng