Sv: Re: OG900 MY91 ”Saabina” Motor ur!

Forum Övrigt Projekt / Min bil OG900 MY91 "Saabina" Småpill fr.o.m nu Sv: Re: OG900 MY91 ”Saabina” Motor ur!

anderslindh
Deltagare

@Turbocab wrote:

Roligt projekt, ser superbra ut!!! Det här borde jag göra på min gula också, men det får vänta. Ser fram emot fortsättningen! Plankan verkar ha skapat nån slags standard för og900 där nere och det bara sprutar ut läckra bilar ”Touched by the hands of Plankan”. 😆 Fan, jag tror jag börjar söka jobb nere i SKåne nu. Här i Götet är det i alla fall Gilbert, Nico och jag som håller og900 flaggan högt!

Jag har kört med bara packningsklister på täckplåten framtill, behöver man ha papperspackning också? Den motorn läckte nada…. (där… 🙄 ). Speedparts modell körde jag med.

Tack! Kul att höra 🙂 ja gör det så blir det inte så långt för oss att åka när vi ska köpa dina bilar 😉 haha

Jag har skurit ut vegetabilisk fiberpackning och kompletterar med flytande packning, tror också det kommer bli torrt 🙂 Jag köpte någon dyr – men bra packning på mekonomen..

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng