Sv: Re: Om en SAAB 900 GL -83 som bara dök upp…

Forum Övrigt Allmänt Om en SAAB 900 GL -83 som bara dök upp… Sv: Re: Om en SAAB 900 GL -83 som bara dök upp…

magnus lindberg
Deltagare

Tack till världens mest pålitliga och kunniga forum! I morgon (läs:torsdag) skall jag pilla loss locket och kolla. Tack Anders för ditt glatt korthuggna svar, och tack Kapar’n för det mer utförliga… men jag måste fråga: jag trodde jag hört alla möjliga ord, men inte ”fuggen”… och vad händer om jag tappar någon annan fjäder än den stora..?
🙂

Hade i alla fall ett ungt par från Järfälla på besök i afton, de provkörde min 9000 (som är till salu) och var vederbörligen imponerade. Med lite tur kan garaget alltså få nytt innehåll redan till helgen!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng