Sv: Re: Original el. antenna 900 -87

Forum Modellspecifika forum OG900 Original el. antenna 900 -87 Sv: Re: Original el. antenna 900 -87

turbocab
Deltagare

Ja, det bör det vara. Fästet sitter ju lite lurigt, stämmer inte 100%. Det finns väl två fästen, ett för Sedan och ett för CC. Möjligen har du fått den andra modellen? Eller var det samma? Jag har sett detta några gånger, men kommer som vanligt inte ihåg. På bilden ovan ser man ju även kontakten, till höger där. Två polig, röd och grön kabel. En sån hittade jag i den S jag retro-monterade med elantenn.

Kanske OT: Antennen komplett finns på Saab ännu. Jag har köpt 2x genom årens lopp. Första gången hängde fästet för CC med i kartongen. Andra gången – inget fäste alls, och det var då jag behövde ett!!! Men det löste sig.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng