Sv: Re: Parkeringsbromsar Saab 96 1976

Forum Modellspecifika forum 95/96 V4 Parkeringsbromsar Saab 96 1976 Sv: Re: Parkeringsbromsar Saab 96 1976

anonymous
Deltagare

Hej!

Jag har också funderat på att svetsa på en 19mm mutter, tyvärr får jag inte ut justeringsskruvarna än. Killen som jag köpte bilen av hade halv svetsad på en 19mm mutter på ena kanten (svetsad direkt på bilen), men den kom av när jag kom i närheten med en blocknyckel. Nu sitter det lite svets skräp kvar som sitter i vägen.
Jag ska i alla fall kolla en verktygs affär här i Uppsala imorgon. Vädret är inte så bra för att meka på bilen i kväll. Om jag hittar nyckeln kan jag åka till en P-garage i stan imorgon och fixa den där (bra test möjligheter också!).

Hugo

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng