Sv: Re: Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900?

Forum Modellspecifika forum OG900 Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900? Sv: Re: Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900?

rodder76
Deltagare

I vanlig ordning så är det upp till ägare/brukare hur man vill ha sin bil.
Själv har jag en relativt hög smärttröskel när det gäller invändig utrustning men är mindre glad åt mycket av det som finns utvändigt.
Som exempel kan du ha bromsljusen, men inte i kombination med jalusi. Helst slipper jag att se jalusi alls.
Vindavvisare för takluckan skulle jag personligen hellre ha än de för rutorna, men inte båda samtidigt. Antingen eller, men för egen del för taklucka.

Sen är det självfallet skoj om tillbehören man sätter invändigt matchar någorlunda med åldern på bilen. Har du möjlighet att få de äldre extramätarna skulle jag föredra dem innan de nyare, men samtidigt kanske man får vara nöjd med vad som ges, om de skulle vara allt för svåra att uppbringa.

Ja sådär kan man hålla på…. men så fin som bilen är nu med den utrustningen som sitter i så skulle jag knappt ens fundera i banorna om mer 😉

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng