Sv: Re: Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900?

Forum Modellspecifika forum OG900 Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900? Sv: Re: Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900?

turbocab
Deltagare

Jalusit är givet tycker jag!!! Det var ju mkt vanligt och nästan ett standard-tillbehör. Även reflexrampen bak är cool, kör på den också. Men bromsljusen är bara fula, och handikappunderredet vet jag inte? Behöver du själv? Om inte så sälj det till nån handikappad Saab-entusiast vettja, såna grejor borde ju vara högt eftertraktade bland entusiaster som vart med om olyckor etc. Inte lätt hitta sån utrustning till gamla bilar idag.

Krängningshämmarna är ju givna också, dom ökar ju faktiskt bilens säkerhet till viss del vid undanmanövers etc, och syns ju inte heller. Men visst, smaken är olika, jag har ju kletat på allt jag kan hitta på min 1988Aero, men det uppskattas ju inte av alla. På träffar och dylikt brukar dock utrustning av original-typ värderas högt, ju mer desto bättre, så länge det inte blir smaklöst såklart….

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng