Sv: Re: Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900?

Forum Modellspecifika forum OG900 Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900? Sv: Re: Poll: Vilka tillbehör är okej mont på og900?

larsola
Deltagare

Hej igen!

Tackar för alla svar och synpunkter… Bilen var ”okittad” sånär på stripesen när jag köpte den…

Del i anledningen varför jag frågar är att jag har samlat tillbehör under en lång tid oh har nu för avsikt att ”kitta” denna med lite orginal godis och satt därför och funderade på vad som skulle vara juste att montera?!

Jag vill ju som sagt inte att det skall bli för mycket heller, plockar man på allt så tycker jag att det ser sämre ut än det gör utan en pryl… roligt att höra vad ni tycker passar ihop och vad som skall jagas/Sökas reda på..

Mvh Lars-O.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng