Sv: Re: Problem med automatlåda till 900 T -81

Forum Övrigt Allmänt Problem med automatlåda till 900 T -81 Sv: Re: Problem med automatlåda till 900 T -81

Peder Andersen
Deltagare

Hej igen!

Växellänkage och spakställ, samt huvudkopplingscylinder med rör och slavcylinder har jag. Komplett koppling finns också (beg).
Dock är jag inte helt säker på att jag har pedalställ, men jag tror att det ska finnas ett lösplockat.

-81, då ska du väl ha den gamla typen av plastkonsol mellan stolarna? Dvs. samma som på äldre 99:or? Jag kanske har en sådan också…

Om man kan lösa transporten på något smidigt sätt kan jag vara intresserad av att byta mina manuell-grejer (spakställ, pedalställ m.m.) mot automatens pedalställ och växelväljare (med vajer). Jag finns i Örebro, du kan ju maila till peder@oreline.net om du är intresserad.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng