Sv: Re: proj. og900 t8 2d sedan ”22an”

Forum Övrigt Projekt / Min bil Moment 22/Brutus, min Brutus. Projektet nedlagt. Sv: Re: proj. og900 t8 2d sedan ”22an”

fataren
Deltagare

Egna funderingar kring bilens framtid. förutom det uppenbara som måste fixas för att nå dit.

låta t8 sitta i så länge den håller ihop,
ge motorn elekroniskt styrd bränsle, som saabputte bl.a har. undrar om man kan hoppa rakt på t5 systemet? input på det tack.
givetvis bättra på flödet oppet luftfilter och 2,5 eller 3″
väghållning med hjälp av fjädrar stötdämpare och powerflex bussningar eller likvärdiga.
lätta bilen så gott det går utan att den blir allt för osmaklig för min bättre hälft. plastlucka och huv. rutor?
hitta så lätta fälgar 15″ jag kan. kanske t.o.m 14″
förbättra vacumet under bilen för banan. (hur gör jag detta) – har förstått att låg kjol bak och på sidor och platt underrede är melodin, men är inget jag är säker på.

några funderingar runt det, bu eller bä?

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng