Sv: Re: proj. og900 t8 2d sedan ”22an”

Forum Övrigt Projekt / Min bil Moment 22/Brutus, min Brutus. Projektet nedlagt. Sv: Re: proj. og900 t8 2d sedan ”22an”

fataren
Deltagare

har inte kollat under bilen ännu, men drivlinan känns väldigt bra, skruvade lite på apc igår, den var helt orörd 🙂 det är ju ett gott tecken, bilen har varit i samma familj sen -93 och fick med två saab renoveringsböcker, de kan jag ju behöva XD. för övrigt känns bilen bra.

planer…. hm målet är att bilen ska bli sommarbil, samt lättare, snabbare, snyggare, kunna njutas på vägar samt på banor. hur jag når det är inte bestämt, det finns nog många vägar, hämtar inspiration från de som lyckats 🙂 . så detta blir ju inget snabbprojekt. saknar sådana ekonomiska resurser, och håller dessutom på att bygga upp mitt företag, så det har just nu lite högre prio. tänkt att bilen ska få agera flygande reklam sedan XD.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng