Sv: Re: Projekt Trubbnos-Aero # 101003: Nya bilder! #

Forum Övrigt Projekt / Min bil Projekt Trubbnos-Aero # En studie i Saabrost # Sv: Re: Projekt Trubbnos-Aero # 101003: Nya bilder! #

henrikg
Deltagare

ons 9 jan 2008

Idag har jag plockat bort lite fler delar under instrumentbrädan, samt fronten. Snart dags att slänga ur motorn tror jag.

Kan inte låta bli att tycka att den ser rätt bra ut för att ha gått 38000 mil.

Hittade några plåtdelar jag köpt på saabfestivalen och tydligen glömt bort, för jag har inget minne av dom (sitter i fronten, se bild ovan)

Sen har jag ju köpt lite andra grejer. Fått tag i den andra torkarmotorn så nu har jag bägge:

Har även beställt locket på mittkonsollen, den med symbolerna för nyckeln osv. Färgen slits ju alltid bort och den blir repig med många nycklar etc. Bara 850kr 🙂 Sen har jag även beställt nya baklyktor, dom yttre för mina var ju sjukt sunkiga. 2000kr iväg där också.. Det är inte billigt att renovera bil alltså..

Sist så kommer en liten bild på motorn som står och väntar 🙂

All for now..

Mvh
Henrik

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng