Sv: Re: Projekt Trubbnos-Aero # 101003: Nya bilder! #

Forum Övrigt Projekt / Min bil Projekt Trubbnos-Aero # En studie i Saabrost # Sv: Re: Projekt Trubbnos-Aero # 101003: Nya bilder! #

henrikg
Deltagare

ons 17 feb 2010

Ojoj, nu har denna tråd legat still länge.. Jag har haft mycket annat att göra (som t.ex. reste till Mexico och gifte mig) samt vi har haft en del otur med sjukdomar. Igår blev det en sväng i garaget iallafall och nu sitter höger hjulhus fast samt balken ovanför tanken är fastsatt på de första ställena! Måttade och allt kändes bra så nu är det bara att svetsa vidare.

Vad gör man om man är osäker på om balken man har är bra? Man jämför med en fabriksny förstås! Det blev lite bankande för att dom skulle bli lika:

Börjar bli lite trött på snön nu helt klart, kul är iallafall att jag har ett garage i april nära lägenheten till T8:an så man kan köra den mer denna säsong *Woho!*

Mvh
Henrik

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng