Sv: Re: reservdelar 99/900?!

Forum Övrigt Allmänt reservdelar 99/900?! Sv: Re: reservdelar 99/900?!

perssan
Deltagare

@phermansson wrote:

Som jag har uppfattat det uppstod problem i slutfasen. Man fick bland annat göra en ny inventering av 92/96-lagret. Detta är dock ordnat nu, det har varit ett gäng i Västervik och arbetat intensivt. Det som görs nu är att orderhanteringssystemet uppdateras med uppgifter från inventeringen.

Så det bör vara klart snart, med reservation för nya problem. Det måste jag få säga, under de fyra år vi jobbat med detta har jag många gånger trott att det gått troll i allt ihop. Ständigt dyker det upp nya problem…

Inte så förvånande att det kan strula.

Lagerhantering tror folk är något som vem som helst kan göra när de har tid över.
Men skall det fungera så måste förståelse finnas hos de inblandade och att delta för att man kan bidraga med något och inte bara
För att få bli en kändis inom klubben. Detta är inte en nyhet, det vimlar av folk som inte förstår vilka problem
De skapar varje dag för deras medarbetare.

Var själv förbi med morsan 9-5:a och skulle köpa torkarblad, och de jag skulle ha fanns inte sa han så jag fick originalblad till morsans.

Och jag var tvungen och åka och fråga hur man skulle montera dessa för jag klarade inte av att få dit dom, och då visade det sig att givetvis så var det fel blad jag hade fått, och att det jag skulle ha fanns på lagret. Det var bara det att även dessa jag fick var uttaget på fel artikel nummer så därav saldo åt pipan.

Jag inte vill jag vara med när de skall inventera när bara denna artikel var fel, hur är det då med annat.

Mvh

Per

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng