Sv: Re: Rybergs garage 16/5

Forum Övrigt Projekt / Min bil Rybergs garage Sv: Re: Rybergs garage 16/5

jesprut
Deltagare

Fan helvetes jävla skit! En fin liten ordramsa som yttrades i garaget för en stund sedan.

Har sedan jag startade motorn misstänkt att ventilerna tar i kolvarna, har letat efter en inspektionskamera så jag skulle kunna kolla detta utan att lyfta toppen. Men har tyvärr inte hittat någon.

Så idag gick jag ut i garaget (trots att jag är sjuk) och lossade toppen såpass att jag kunde se kolvarna (utan att lossa grenrör eller insug) och se på fan där fanns det tydliga märken efter kolvarna. Så fort jag blir frisk så ska allt rivas ner igen och kollas upp mer noggrant och hur jag ska göra nu, detta var verkligen inte något jag behövde just nu, och motivationen har gått i bott. 🙁

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng