Sv: Re: Rybergs garage 24/6 Paket :)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Rybergs garage Sv: Re: Rybergs garage 24/6 Paket :)

jesprut
Deltagare

@Anderslindh wrote:

Hur går det med kärran och motorn, hur är status och finns planer på någon träff nu, typ mantorp med STCS eller så? 🙂

Bilen går det bra med 🙂

Motorn är klar för att lyftas i lämplig bil. Dock så tog jag beslutet innan sommaren att jag vill ha tag på ett garage innan jag byter motor, så jag kan arbeta i min egen takt och inte behöva stressa ihop allt. Då jag antagligen åker på att fixa en hel del med kabelstammarna för att det ska fungera bra.

Så där står jag just nu, letar efter garage. Skulle behöva ett för att fixa lite med den röda också 🙂

Mantorp kommer jag nog att besöka den 3:e och den blir det Båstadsträffen också 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng