Sv: Re: Saab 900 2.0 turbo

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 2.0 turbo Sv: Re: Saab 900 2.0 turbo

ludde
Deltagare

Hej igen alla glada har inte hänt så mycket med bilen för tillfället.. Insåg att två projekt blev lite för mycket så jag sålde forden till en gammal vän och för att det var ännu värre att hitta delar till den än vad det var till min gamla 99:a .. Så nu kommer Saaben att få omvårdnad igen ska stor städa den imorgon och försöka bli kvitt resten av ytrosten så den ser skaplig ut igen.. Men den går bra efter turbo bytet.. Har även fixad 2 små fel som att check engine lampan lyste och tankmätaren hade flippat lite.. Bytte en vaccumslangar slang som var kaput och nollade systemet genom att koppla bort batteriet och efter det så försvann check engine och bränsle mätaren fungerade igen..

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng