Sv: Re: Saab 900 i 16 stulen!

Forum / Övrigt / Off Topic / Saab 900 i 16 stulen! / Sv: Re: Saab 900 i 16 stulen!

    oktober 19, 2012 at 21:47 #48743

    @Beeos wrote:

    Alltså va fan.. Vem bränner en Saab 900?
    Man får inte ha något ifred numera..

    Det undrar jag också vad det är för några personer som bränner upp en 900/ja bilar överhuvudtaget.
    Tyvärr så är det som du säger man får inte ha något ifred nu för tiden!
    Ja det är så tråkigt det som har hänt, och så jävla onödigt av de som har gjort detta att hålla på som dem gör, stjäla folks bilar och köra och leka med bilarna och slutligen bränna upp bilarna till sist.
    Kräk är vad dem är biltjuven/arna de som gjort detta. De bärgade bilen till en plats efter att den hittats och där stod även en annan utbränd bil, en Saab 90 såg det ut som den andra bilen, den har antagligen också troligtvis stulits av samma biltjuvar och även den bilen har fått åka till bilhimlen

    Jag var igår och tittade på bilen med egna ögon, fy fan vad förbannad och ledsen jag blev, det var en hemsk syn, att se en totalt utbränd bil, jag fick tårar i ögonen kan jag säga.

    Det ryktas att det är ett gäng som gör detta här i Skåne stjäl saab 900 bilar och sen bränner upp dem. Ett gäng här i syd östra Skåne på så kallade Österlen.

    Till alla Saabägare och även till andra bilägare till andra bilmärken, detta är en varning till er allihopa, håll
    gärna ett extra öga på era bilar så att det inte händer era bilar något också. Skaffa er gärna stöldskydds saker till era bilar, om ni inte redan har idag på eran bil så att säga.

    Jag hoppas verkligen att de åker fast en dag de kräken!

    mvh Jonas