Sv: Re: Saab 900 S -90

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 S -90 Sv: Re: Saab 900 S -90

saabtrasten
Deltagare

@kg70 wrote:

900 S är en trevlig bil. Den kommer du nog att trivas med.

@Saabtrasten wrote:

… bland annat en 900 pickup.

Vore kul att se en bild!

K-G

Sökte genom bildarkivet men pickupen finns bara i bakgrunden av några fotografier och det enda som man kunde se var lite av fronten på bilen. Fotografering var mindre viktigt än att hålla full gas. Bjuder istället på en bild på en annan Saab som rollats i färgen basketbollorange, åtminstone var det de som stod på burken. Bilen var en rostig 900 C som jag ansåg krävde lite färg för att alls sticka ut ur mängden. Den kördes egentligen mer av min bror även om det var min bil. När väl besiktningen gick ut såldes den som isbil eftersom den var i sådant skick att det kändes onödigt att lägga ner pengar och tid på de reparationer som en besiktning hade krävt.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng