Sv: Re: Saab 900 T16 ”Aero Replika” Gul – 1981

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 T16 Gul – 1981, "Pågående Projekt" Skattefri! Sv: Re: Saab 900 T16 ”Aero Replika” Gul – 1981

Deltagare

Dagens uppdatering då..

ja de blev väl inte så mycket gjort då inga saker kom i fredas från speedparts.
sen inväntar jag även massa prylar från privatpersoner som ska komma nästa vecka, dock är jag i norge och jobbar då 🙁

Tänkte ja skulle ta helgens rost imorgon, får bli bagagen som ser så här fin ut i ena hörnet.
för övrigt de enda hål som finns under vad jag sett iaf, ska bort med golvmattan så kan finna nått mer där.

vad är detta för dämpare då, saab står de på dem.. men skulle vara hårdare än original sa ägaren å de verkade så på vägen hem.

laddar inte som den ska på tomgång, inte heller vid fulltryck =/

tvätt gör visst endel, dock vill ju inte kameran fånga färgerna rätt 🙁

sen så satt jag och fundera på detta, är de verkligen 3″ här framme, tycker de ser lite smalt ut?? halvsats enbart kanske?? =/

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng