Sv: Re: Saab 900 T16 Cab -91 – Sverige!

Forum Övrigt Projekt / Min bil Re: Saab 900 T16 Cab -91 – Besiktning klar! Sv: Re: Saab 900 T16 Cab -91 – Sverige!

turbocab
Deltagare

Kul att bilen är hemma! Om det blir ännu mer og900 folk i Skåne så flyttar jag sjutton ner alltså, så kan vi starta en community. Köpa ett gammalt flygfält hela gänget och bygga hus längs strippen allihopa och ha våra og:s parkade utanför husen, prylmarknad varje helg etc…. 😆 Finns ju dylika för flygfans i USA.

Jag kör med Simons och bössa på min röda också, med en sportkat. Låter galet skönt! Tänk dock på ljudet, skall du cabba mkt kan det kanske vara skönt att inte ha för mkt ljud. Allt hänger ju på vad man är ute efter, men att glida en timma med dovt muller hela tiden kan vara nog så tröttande i kombination med fartvind etc. Värt tänka på. På min cab kör jag superoriginal hela vägen och det gurglar precis lagom när man glider i sommarnatten, jag hade inte vilja ha mer. Man skall ju höra småfåglarna också. 😳 (mes-varning på detta inlägget, jag vet….. 🙄 )

Ser fram emot att se din fina cab i sommar på nån träff!

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng