Sv: Re: Saab 900 T8 Special (Sommarbilen)

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 T8 Special (Sommarbilen) Sv: Re: Saab 900 T8 Special (Sommarbilen)

stenling
Deltagare

Tack Karl! Jo nog finns det att göra alltid, man blir ju som aldrig klar när det gäller den här hobbyn. Fast det är väl inte meningen heller.

Ems:en är just en ”pallbockshistoria” och jag drömmer väl om att bli klar med den under vintern. Det beror mest på ekonomin faktiskt då det är lackeringen som återstår. Brottas med lite tankar om kulör samt hur, vart, av vem den ska lackas. . . .huvva, blir snurrig bara jag tänker på det. Lackering måste vara det mest ångestfyllda när det gäller bilhobbyn. I alla fall för oss vanliga dödliga som endast hanterat en sprayburk.

Får se om jag slänger upp en tråd om den bilen också 😉

//Johannes

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng