Sv: Re: Saab 900 turbo 16 S, 1992.

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 turbo 16 S, 1992. Sv: Re: Saab 900 turbo 16 S, 1992.

esak
Deltagare

Den vita på mobile känner jag till.. Fin vagn men tror det är en ltt original? Eller har jag bara fått för mig det kanske…
Var det inte nån tjomme från Gbg som köpt den förresten? Vill så minnas iaf.

Blått skinn var det ju frågan om, och jag har sett det i en viss 4d T16 från mina hemtrakter. Blev helt såld när jag såg det, har letat sen dess. Märk väl att denna bil tom har originalbaksäte! Min kommer ju isf att få 9000 baksäte, hoppas bara det kommer funka skapligt. Även sett en vit cab på blocket med det blåa, en drömbil!
Nog om det.

Ser ut som att jag behåller den iaf, ska ju ändå ställas av nu. Men folk får väl buda om dom vill. Fått en del helt ok erbjudanden men det har inte blivit av riktigt. Separationsångest drabbar alla som ska sälja en fin og verkar det som.

Ny lack, nja. Kul det är original tycker jag. Visst finns det några blämmor men tycker själv att lacken är en av bilens främsta fördelar! Tompa är varje billacks enstämmigt utnämnda räddare! 😉

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng