Sv: Re: Saab 900 turbo 16 S, 1992.

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 900 turbo 16 S, 1992. Sv: Re: Saab 900 turbo 16 S, 1992.

esak
Deltagare

@herrsiba wrote:

@Esak wrote:

Främre motorkudden gav upp, brutalt! Trodde jag kört sönder lådan men nejdå, den löper lika fint som tidigare. Ny kudde monterad, funkar fint.

Blev själv riktigt nervös i somras då min polare provkört min bil. Efter vi bytt förare känner jag hur spaken slår fram och tillbaka när laddtrycket kommer på tvåan. Tänker att nu är lådan på väg att rasa. Blir ruskigt lättad när jag lyfter motorn veckan efter och ser att främre motorkudden har spruckit i gummit. 😀 Skönt att det inte var värre än så!
För övrigt är din kärra ruskigt snygg, tittade närmare på den på festivalen och måste säga att den färgen rockar på en OG! 😛

Ja känslan när det precis har hänt är en hjärtekrossare… Känner igen det där.

Kul att du gillar färgen osv, det gör jag med. 😉

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng