Sv: Re: Saab 900 turbo 16 S, 1992.

Forum / Övrigt / Projekt / Min bil / Saab 900 turbo 16 S, 1992. / Sv: Re: Saab 900 turbo 16 S, 1992.

    maj 10, 2011 at 23:32 #184471

    Dagen jag aldrig trodde skulle komma är nu här. Bilen såld. Vafan tänkte jag med?!

    Nåväl, jag hade mina skäl. Främst, i stort sett enbart, berodde försäljningen på ett allt större behov av en mer bruksig bil. Eller åtminstone en bil man kan köra utan att ha halvdåligt samvete varje gång man kör den i regn, eller korta sträckor till jobbet. Nu blir inte nästa kärra nån dussingolf heller precis, men ändå mer… “vanlig”. Har faktiskt även köpt en Saab 96, 64 som jag lägger en del tid och pengar på just nu, på tal om bruksbil…
    😯
    Nya ägaren bor på Sveriges västkust (var annars?) och får ge sig själv till känna om han önskar det. Jag tror och hoppas att den hamnat i goda händer och den lär synas till på träffarna även framöver.

    Nu lär jag inte besöka forumet lika ofta (jodå, jag är en passiv forummedlem) men intresset för og900 består ändå. Tack till alla som bidrar med kunskap, tips och råd.

    Tråd kan låsas/stängas.

    Mvh Isak.