Sv: Re: SAAB 9000 audio system

Forum Modellspecifika forum 9000 SAAB 9000 audio system Sv: Re: SAAB 9000 audio system

sjuntorpsdaniel
Deltagare

Den största anledningen till att jag under en lång tid intresserat mig för dessa anläggningar är mestadels för att min far varit med & utvecklat anläggningen & senare blev projektledare för utveklingen av anläggningarna & står tillika omnämnd med namn i 1995 års brochyr för 9000 & nya 900:an på sidan där man presenterar systemet där han med egna ord beskriver det hela.

Till en början, när systemet var nytt på marknaden, var jag orättvis nog att jämföra ljudet med vad jag kunde åstakomma i min egen bil, men efter ett antal år har jag fått perspektiv på saken & inser att systemet var oslagbart vid en jämförelse mellan bilfabrikanterna & vad de kunde erbjuda vid den tiden.

På katalogens försteuppslag finns en bild på de huvudsakliga projektledarna.

Sedan är det ju alltid trevligt med en anläggning som designmässsigt passar i insrumentbrädan.

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng