Sv: Re: Saab 9000 CS 1994: Bottilia

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9000 CS 1994: Bottilia Sv: Re: Saab 9000 CS 1994: Bottilia

Janne Hagnell
Moderator

Sådär, nu har jag tre nycklar till Bottilia, den till det nya dörrlåset märkt med nagellack. Handtaget och låset som skulle på plats var från en högerdörr utan c-lås, så det blev lite meck att få det att funka. Särskilt manöverenheten som sitter direkt på kolven var svår att få att fungera bra, men med lite kabelisolering och eltejp löste det sig.
Glad i hågen blev jag klar i tid för att köra dottern till simningen. När vi kom fram kom jag inte ur bilen! 😮 Det enda jag inte kollat funktionen på, innerhandtaget, hade förstås släppt… 😡 Så det blir extraarbete ikväll…

96 V4 1975 ”Bollen”
96 V4 1979 ”Sköldpaddan” (fast eg dotterns)

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng