Sv: Re: Saab 9000 Förseriebilen

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9000 Förseriebilen Sv: Re: Saab 9000 Förseriebilen

jonathan p
Deltagare

Får önska alla 9000 fantaster en riktigt God Jul! Här nere i Skåne är det regn och 8*C så stämningen har väl haft lite svårare att infinna sig 🙄

Lagom till Julafton har nu bakskärmarna blivit rostlagade och lackade, :weld blev ett betydligt bättre helhetsintryck 8) även lite bromsrör och damasker bytta inför besiktningen. Får hålla tummarna att den går igenom denna gång! För övrigt har jag upptäckt en till lustig sak med inredningen, jag har ju skinn/mocka inredningen som kom på modellår 90 på Talladega, på en talladega90 sitter den gamla typens nackskydd på framstolarna med den uppdaterade typen på baksätet, iaf vad jag sett, någon som kan inflika? På min förserie sitter de gamla nackskydden även på baksätet, herrans blandning :ID

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng