Sv: Re: Saab 9000 Förseriebilen

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9000 Förseriebilen Sv: Re: Saab 9000 Förseriebilen

jonathan p
Deltagare

Nu efter rostlagningen så börjar gamla ”Fordon 538” (bilens id nummer inom Saab) bli i ett hyfsat bruksskick. Idag har jag bytt blinkers till nästan nya, kom från en 9000 cc med 7000 mil på mätaren.

Har nu några grejer som behöver fixas för att de ska bli ett lite bättre intryck.

Stötfångaren bak verkar deformerad, har sett något till talladegapaket som fått liknande form, skulle detta kunna lösas med värmning? Tänker ändå lacka om den tror jag:

Sedan har reflexrampen bak tappat färg, men inte så farligt att jag tycker den behöver bytas. Det jag tänkte göra är att lägga på toningsspray för blinkers, någon som har bra tips på fabrikat med liknande färg som orginalblinkersen?

Bild på bilen med nya blinkers fram 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng