Sv: Re: Saab 9000 Talladega -90

Forum Övrigt Projekt / Min bil Saab 9000 Talladega -90 Sv: Re: Saab 9000 Talladega -90

Per-Erik
Deltagare

Lite uppdatering… det börjar ju dra ihop sig till lackering, så jag har preppat färdigt de ”nya” dörrar och skärmar som ska användas… de är helt tömda på allt innehåll och dithängda för transporten…

tjusigt, eller hur?!

Sen så fick jag plåtarna som håller ytterändarna på bakvingen på plats nytillverkade idag:

inte så mycket kvar av originalet, och det var ändå den bättre av de två. De nya är tillverkade i rostfritt 😉

Sen undrar jag om någon har nå’n bra ide:

den ser inte så rolig ut, så det måste ju åtgärdas – någon som har en ny liggandes och vill bli av med, eller vet hur man gör för att klä om denna? Jag är inte intresserad av att ha en träknopp eller så – orginal ska det va’!

Allt för idag 🙂

Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av kakor. mer information

Dina kakinställningar för denna webbplats är satt till "tillåt kakor" för att ge dig den bästa upplevelsen. Om du fortsätter använda webbplatsen utan att ändra dina inställningar för kakor eller om du klickar "Acceptera" nedan så samtycker du till detta.

Stäng